Lägerdag!

På fredag (den 1/2) är det dags. Vi samlas kl 18.00 i AG hallen för träning/lek därefter vid 19.00 -19.30 tiden äter vi lite Pizza. Jag beställer. Speciella önskemål eller allergier vill jag att ni som föräldrar lägger en kommentar om eller mailar så att jag har koll på läget. Sen kör vi kanske en film eller fortsatt lek i hallen och runt sen runt 21.30-22.00 bäddar vi ner oss och släcker.
Följande vill jag att ni har med er:
Sovsäck + kudde ( vi har massor av madrasser...)
Macka eller liknande till frukost - Jag fixar juice.
Godis (om man vill - dock ej för mycket)
Man får INTE ha med sig Chips eller Popcorn.
På morgonen så äter ni frukost när jag tränar minitruppen och efter vår vanliga träning är lägerdagen slut.

/Leif


 

Kommentarer
Postat av: Oscar Z

Hej Leif!

Jag kommer inte att vara med ikväll (fredag).
Hoppas att ni får roligt.

/Oscar

2008-02-01 @ 16:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0