Kläder igen

Nu har jag provat ut kläder till alla som jag tror skall ha men för att vara säker kommer här namnen på de som provat ut kläder och handskydd. Är det så att ni INTE vill beställa kläder eller att ert namn inte är med och ni vill beställa kläder så vill jag att ni hör av er snarast möjligt. Jag lägger en beställning på måndag kväll.
Följande killar har jag provat på:
Lucas Carlsson
Philip Carlsson
Isac Danielsson
Tobias Falk
Anton Gunnarsson
Jonathan Ivansson
Pontus Karlsson
Eric Landgren
Gabriel Lennartsson
Philip Lidbeck
Pontus Lindström
Oscar Madsstuen
Emil Madsstuen
Victor Magnusson
Linus Norryd
Truls Rane
Gustav Stenbäck
Adam Sundbäck
Hugo Svensson
Adam Zivlak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0