Kläder!

Så kom då äntligen provkläderna. Jag provade ut storlekar på de flesta av er under lördagsträningen men det saknas några som jag hoppas vi kan ta i veckan och på torsdag.
Vad är det då som kommer att beställas och vad kostar det?
Jo
1 st body - svart för träning 200 kr
1 st body - blå för tävling/uppvisning 200 kr
1 st kortbyxor träning/tävling 200 kr
1 st långbyxor tävling/uppvisning 350 kr
1 st universal handskydd 275 kr
Totalt 1225 kr.
Nu hoppas jag att vi kanske kan få något bidrag från klubben sen går nog Landmark ( företaget jag jobbar för ) in med någon form av sponsring och jag hoppas vi kan få fler sponsorbidrag om ni tjatar lite på era föräldrar...

så priset kan nog gå ner ganska rejält om vi har tur.


Hör av er om sponsring och om ni inte har provat ut kläder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0