Hej på er.

Håller verkligen med föregående inlägg från coachen, vilka killar.
Så var man på bloggen, tack för förtroendet Leif.
Har tänkt att lägga in all info jag får (som klassmamma) här på bloggen. Det var ju som ni redan hört först och främst vår egen stundande tävling till helgen. Jag har meddelat arrangemangskommitèn att vi fått fram hjälp till att:
Bygga hall fre 13/11 15.00-19.00 av Adams pappa.
Riva hall/lasta bil och ta emot redskap på GH 14.30-18.00 av Linus och Philips pappor.
Lukas familj hjälper till med kiosk samt övrigt under tävlingen
Adams mamma kommer att hjälpa till med siffrorna i tävlingspoolen.
Helgen 27-29/11 har sedan Truppgymnasterna Rikscup och vi kommer att få besked om vad vi blir tilldelade för uppgifter där senare.
Har fått en telefon och adresslista på de barn som är med i gruppen nu. Jag vet att det är några som saknat detta och ska kopiera upp så att ni får den.
Lite tung info denna gången hoppas att jag får komma med något roligare någon annan gång.
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0