Tider i helgen

Lördag den 16/5:
Våruppvisning i Högskolehallen. Samling för förträning kl 12.30. Uppvisningen börjar kl. 14.00. Bjud med släkt och vänner!

Söndag den 17/5:
Götalandsmästerskap i Malmö. Samling i GH kl. 08.30. Förträning från kl. 10.00. Tävlingsstart kl. 12.00. Sofielunds Idrottshus, Lantmannagatan 24, Malmö. Medtag lunchpaket.
 

Klädsel vid båda evenemangen är blå dräkt + vita och svarta byxor. 


För att veta hur många bilar som åker ner så vore det bra om ni meddelar här nedan om ni kör eller inte.

/Leif

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Leif!



Vi har problem att köra till Malmö på söndag och vore tacksamma om Victor kunde få åka med någon annan. Finns det ingen lösning så ordnar vi så att vi kan köra.



Till Stockholm kommer Victor att åka buss upp med er på fredagen, Andreas kör upp på eftermiddagen och ansluter lite senare. På lördagen efter tävlingarna kommer Andreas och Victor att köra hem till Halmstad igen. Det finns tre lediga platser i bilen om någon vill åka med hem.



Lena



2009-05-11 @ 20:20:01
Postat av: Leif

Till Malmö har jag plats i bilen för Victor. Gustav och Isac åker med mig så det finns två platser kvar.

2009-05-12 @ 14:01:26
Postat av: Catharina

Hej Leif,



Jag har pratat med Anton om söndagens tävling och han vill inte vara med, och det gäller även tävlingen i Stockholm. Jag tror att han inte känner sig riktigt redo för att börja tävla. Men han vill vara med på uppvisningen på lördag.



Mvh/Catharina

2009-05-14 @ 10:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0