Kalendrar 2008

Tyvärr har vi i vår grupp varit ganska dåliga på att sälja/köpa kalendrarna i år vilket är lite tråkigt. Jag kan däremot förstå det med tanke på den skrivning från styrelsen som gick ut till er alla och som väl kanske inte var det charmigaste brevet den veckan och det skapade nog en del negativt emot kalendrarna.

Om vi skall se det lite positivt i stället så är kalendrarna ett fantastiskt tillskott för era gymnaster. Tack vare den och de sponsorer som är med i den kan vi hålla nere träningsavgifterna med ca 1000 kr om året i snitt/gymnast. Dvs säljer vi inga kalendrar måste vi höja avgiften med ca 1000 kr/år. Dessutom är det riktigt bra bilder på era barn ( jämför gärna kvaliten med skolfotot ......) och visst är det kul att ha sig själv hängande på väggen! För att inte tala om hur kul mormor och farmor tycker att det är!

Och skall vi vara helt ärliga så är 3 kalendrar inte mycket om man jämför med den tid vi tränare lägger ner ideellt för att era barn skall få en bra gymnastikskolning.

Så ett stort TACK till er som redan beställt och ett - det vore trevligt om ni också kunde beställa - tack till er andra.

Beställning görs lättas på mail    [email protected]
 
Ps Skulle ni sen råka vinna 15 000 kr i resecheckar på kalendern så lovar jag att ert barn får ledigt från gympan den veckan ni är borta ;-)Ds

Kommentarer
Postat av: Linus Norryd

Hej Leif
Känner mig lite träffad ytterligare en gång men problemet är att våra almernackor blivit registrerade först utifrån Pontus o Emmas grupp. När jag sedan skulle hämta ut dem registrerade jag om dem till Linus för att det skulle bli rätt. I veckan kom inbetalningskorten för kalendrarna 2 st på Emma Norryd. Samtidigt som vi oxå fått det lilla brevet om kalendrarna, fast att vi köpt våra tre. Man blir lite trött. Så i morgon får jag försöka få tag i dem igen och rätta till så att jag betalar för tre som jag faktiskt hämtat ut och på rätt kille så att de kommer in under Linus grupp. Phu, helt lätt är det inte men det ordnar sig nog. Man får sig ett gott skratt åt elendet. (Det slog mej nu att detta kanske hänt flera så att det blivit fler från minitrupparna i år som köpt, finns det många syskon i minitrupparna? Bara en tanke som dök upp.)
Ha det så gott vi ses på torsdag.
Madde

2008-01-21 @ 01:29:21
URL: http://frigymnasterna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0